Senaste nytt

Nya regler för Club Carlson

Jag bokade hotellnatt för hustrun på enbart poäng - men på mitt CC-konto. Ska jag anta att jag inte får någon stay/natt på det? (Kanske det hade varit smart att boka i eget namn men låtit henne checka in ändå?)

Beror lite på vilket hotell det är du bokat på men de flesta hotell registrerar en stay och natt på det kortet som står på rummet. Sen att det står hennes namn eller ej tänker de oftast inte på när hon checkar in.

Beror lite på vilket hotell det är du bokat på men de flesta hotell registrerar en stay och natt på det kortet som står på rummet. Sen att det står hennes namn eller ej tänker de oftast inte på när hon checkar in.

Blir ju intressant att se vad som händer när sambon och jag bor samtidigt på olika Radisson i Göteborg om ett par veckor. Jag har bokat points+cash i min profil men i hennes namn... ;)

Blir ju intressant att se vad som händer när sambon och jag bor samtidigt på olika Radisson i Göteborg om ett par veckor. Jag har bokat points+cash i min profil men i hennes namn... ;)

Det kommer ge 0 poäng och 0 stay/bokning för en av dem om de är identiska.

"Duplicate Stay Request" stog det på mitt utdrag förra året när jag bodde på två ställen samma natt...

Det kommer ge 0 poäng och 0 stay/bokning för en av dem om de är identiska.

"Duplicate Stay Request" stog det på mitt utdrag förra året när jag bodde på två ställen samma natt...

Hon checkar in dagen innan mig, så helt identiskt är det inte.
Annars skulle jag ju kunna lägga bokningen på hennes kort så får hon poängen.

Det här med stays för bonusnätter har varit riktigt bra. Tack vare det återkvalar jag till CCC redan under september skulle jag tro.

Jag använder points+cash en hel del! men det blir allt mindre poäng på banken efter att dom minskade intjäningen.

Toppen