Senaste nytt

Nya regler för Club Carlson

Ja, det är den jag menar. I foldern med de nya reglerna som följde med kortet står den förmånen inte kvar under CCG (bara CCC). Tyvärr är foldern extremt glansig, så jag kan inte fota och lägga upp...

Fick samma folder i posten i mitten av mars och har haft ca 10 stays efter det som CCG, har inte märkt någon förändring vare sig till det bättre eller sämre när det gäller välkomstgåvor. Måste bara vara någon typ av typo i foldern.

ccg.jpg

ccc.jpg

Hur var det nu, skulle man inte få stays och nätter för uttagna bonusnätter?
Någon som har fått det i praktiken?

Hade två bonusnätter för några veckor sen och de syns inte in min profil?

Ja så är det och jag har fått det iallafall...:)

Jag utnyttjade en bonusnatt i Berlin för några veckor sedan som jag ännu inte sett röken av någon stay för. Jag vet inte om det har någon betydelse att den var bokad innan de nya reglerna trädde i kraft? Jag borde även få lite poäng enligt nya reglerna då jag åt i restaurangen men inte heller det har dykt upp. Har gjort en efterregistrering så vi får väl se om det resulterar i något.

Jag har iaf kommit fram till att man ska få stays och nätter när man bor där för enbart poäng. Sätter man något på rummet får man dessutom poäng för även det.

Det verkar för övrigt vara en bug för oss som är conciege när man bor för poäng på vissa hotell. Man poäng ibland då även för frukosten som man inte betalt för.

Jag bokade hotellnatt för hustrun på enbart poäng - men på mitt CC-konto. Ska jag anta att jag inte får någon stay/natt på det? (Kanske det hade varit smart att boka i eget namn men låtit henne checka in ändå?)

Jag bokade hotellnatt för hustrun på enbart poäng - men på mitt CC-konto. Ska jag anta att jag inte får någon stay/natt på det? (Kanske det hade varit smart att boka i eget namn men låtit henne checka in ändå?)

Jag har flera ggr fått poäng och stays för bokningar i min sambos namn (mitt konto).

Toppen