Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Sitter och funderar på hur/när jag ska flyga i en 747.... Någon som har tips på någon kort linje jag på ett enkelt sätt kan få testa på den? Billigt är ledordet :D

Om du ska uppleva en 747 en gång i ditt liv, så ska du göra det på upper deck. Main deck är på inget sätt roligare än vilket annat plan som helst.

Någon som flygit så ni fått 3 frukostar inrikes tidigare? Verkar svårt att sy ihop iofs :(

Jag avskyr när det händer utrikes. Bangalore-Dehli-Dubai-Stockholm. Frukost i lounge, frukost på plan, frukost i lounge, frukost på plan, frukost i lounge, frukost på plan, lunch på plan.

Efter att du gjort dina 404+ resor med SAS så har du ju nog med poäng för att t.ex. åka LH F i en 747:a.

Efter att du gjort dina 404+ resor med SAS så har du ju nog med poäng för att t.ex. åka LH F i en 747:a.

Lär använda bort mycket poäng under sommaren. Och måste göra det under 2014, känns som att jag inte kommer hitta en resa bara sådär med poäng ;)

Spännande! Blir min första flygning med en ATR. Men frågan är.... Räknas detta som en SAS flygning? SK men samtidigt utförs av Jet Time.... Och var är bäst att sitta har 19C nu?
ATR72.png

Toppen