Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Bara om du kommer med intercont om jag inte minns fel.

Jag blev inslappt haromdagen med en biljett fran ARN till CPH. Nar damen i kassan ville se mitt kort och borjade prata om att mitt EB-nummer inte var i bokningen och erbjod sig hjalpa till tackade jag nej.

Jag blev inslappt haromdagen med en biljett fran ARN till CPH. Nar damen i kassan ville se mitt kort och borjade prata om att mitt EB-nummer inte var i bokningen och erbjod sig hjalpa till tackade jag nej.
? Hänger inte med här...
Du kom in när du landade på CPH eller tackade du nej? Vilken biljett hade inte EBx på bokningen?

? Hänger inte med här...
Du kom in när du landade på CPH eller tackade du nej? Vilken biljett hade inte EBx på bokningen?

Kom in nar jag landat. Min biljett var till CPH, inte fran. Sa nar damen borjade prata om att mitt nummer inte var med borjade jag ana att jag kanske skulle riskera att inte komma in. Jag tackade darfor nej till att lagga till numret i bokningen sa blev jag inslappt.

Jaha, konstigt att en av mina bekanta blev nekade då :eek: Men det är som vanligt, men får ligga på ;)

Jag har blivit insläppt där med ankomst till CPH från ARN. Det räckte att fråga snällt om det gick bra att komma in i loungen en stund.
Antar att det inte är nått att räkna med men det kostar inte nått att fråga om man nu är intresserad av att hänga där en stund vid ankomst.

Toppen