Krolls
Medlem
Jag förstod tydligt och klart att du anser att den inte ger utslag. Men det vet du inte med säkerhet. Det beror på känslighet i maskinerna mm och varierar från flygplats till flygplats. Dessutom finns det många ställen där det inte är en option att inte ta av sig klockor etc, ungefär som att man måste ta av sig skorna i USA. När folk envisas med att inte göra saker smidigt utan är egoister som bara tänker på sig själva, blir jag förbannad. Det är min tid du slösar bort.
Vet inte om du är allvarlig eller bara jäkligt dryg.
Jag slösar varken bort din eller någon annans tid, sluta tro du är Guds gåva till mänskligheten.
Där det inte är en option tar jag, enligt tidigare inlägg, naturligtvis av klockan, precis som att jag tar jag av mig skorna där det krävs. I några länder, ex Filippinerna, har de bett mig att INTE ta av bältet. Även där följer jag deras uppmaning.
Anser att det är extremt smidigt att inte ta upp plats efter metallbågen för att leta upp min klocka i backen/innerfickan på kavajen. Då får personen bakom mig sina saker snabbare.
Om min klocka någonsin ger utslag garanterar jag att jag aldrig kommer att gå igenom med klockan på igen. Fram tills dess kan jag garantera att jag inte har slösat bort en enda sekund av din tid i någon säkerhetskontroll.