Senaste nytt

Sista upplagan av BusinessClass 2.0 bagagetaggar

Jag hoppas att det finns taggar på Arlanda terminal 4 när jag ska dit den 17 juni. Jag hittade inga vid mitt senaste besök den 3 juni...

Du kan ju även gå in med ditt inrikes boardingkort i terminal 5 så det är nog bäst du går dit för det finns inga taggar på terminal 4 såvida inte någon annan med tag är där då :)

Tack för tipset! Frågan är dock om jag kommer in i loungen i terminal 5 med min SAS Plus inrikes biljett... När jag ändå är i terminal 5 kan jag ju passa på att nyttja någon av Menzies lounger då jag kommer in med mitt Priority Pass!

Tack för tipset! Frågan är dock om jag kommer in i loungen i terminal 5 med min SAS Plus inrikes biljett... När jag ändå är i terminal 5 kan jag ju passa på att nyttja någon av Menzies lounger då jag kommer in med mitt Priority Pass!

Du kommer nog inte in i gold loungen, men taggarna finns i disken vid dörren om du frågar så inget behov att ens komma in i loungen för att hämta någon.

Håller nu tummarna att det finns några tags på ARN T5 på måndag 23/6... Blir ett kort besök i loungen innan boarding till BKK :)

Hej på er,
En väldigt enkel och dum fråga... Var i SAS Loungen hittar jag BC hörnan?

Tack på förhand!

Toppen