Jo tack lever fortfarande
Kom till Göteborg och var väldigt seg efter lite sömn under helgen så jag råkade gå ut och komma ner till inrikes, insåg direkt mitt misstag

borde stannat kvar där inne så länge jag kunnat, lugnt och skönt. Promenerade omkring lite överallt, köpte lite mat på pressbyrån. Några som sov på bänkarna, la mig själv ner där för att inse att det var riktigt obekvämt. Men värst var nog den starka belysningen.
Promenerar tillbaka mot inrikes och går längst in i cafeet som har en relativt skön soffa (eller något åt det hållet) och slår mig ner där. En norsk tjej sover i stolarna, bara vi 2 i terminalen. Sov 2 timmar innan jag blir väckt 03 av städarna som för ett väsen som gör det omöjligt att sova, tar en promenad, äter frukost och går tillbaka för att sova 2 timmar till och vakna upp lägligt till avgången.
En BC medlem före mig i tunneln till planet, men alldels för trött och orkar inte säga någonting. Somnar direkt jag kommer ombord planet och missar frukosten, vaknar när vi ska landa på Arlanda, sover till och från på planet till Malmö också, piggnar till på tillbaka vägen.
Full kärra till Kiruna, i taxin på vägen hem pratade dom att Börje Salming var med på planet, såg dock inte honom. Ett filmteam var också med, missar alltid sådant....
Kommer till jobbet 13:50, 10 minuter tillgodo! känner tröttheten komma under dagen, förstår egentligen inte varför, har trots allt sovit mer än jag brukar och kände mig tröttare än på länge.. Men har klarat mig
Kul grej att göra, men ingenting jag gör om frivilligt. Just alla ljud, belysning, utrop gör inte värt det. Sen är dagen efter helt förstörd. Men samtidigt nu har jag gjort det och vet bättre