Jag såg på din profil att du var studerande. Hur får du ihop det att flyga så mycket under lovdagar att det inte går ut över dina studier? Jag minns att när jag studerade, visserligen i ett helt annat land (kan ha varit lite hårdare klimat?), fanns det ingen tid att avvara för att åka på weekends bara för att man råkar ha en veckas ledigt. De allra flesta var nästan införstådda med att "lov" innebar självstudier...
Sedan så vill jag också gärna fråga (av ren nyfikenhet) vad det är med själva flygandet som gör att du återvänder dit gång efter gång helt frivilligt (tolkar inte som att det är något jobb som tvingar dig att flyga). Hade det varit resor i F så kanske jag förstått att det är det lilla extra, det lyxiga och det med lite flärd i, som lockar; men Norwegian? Det är ju ungefär som att åka med vilken buss eller tåg som helst. Från en punkt till en annan, köp dig en kopp kaffe om du vill, köp med dig din egen dagstidning, betala extra för bestämd sittplats... Jag menar, titta på folk kan man göra även på pendeln mellan Stockholm och Uppsala. Dessutom blir det massor med pengar över. Som sagt, undrar av ren nyfikenhet.
God fortsättning!