Senaste nytt

Trafikstopp Arlanda Express

Var ju inte enbart spårtrafiken som påverkades, vi fick vackert låta bli att använda den fullstora skärmen till datorn på kontoret och köra den som laptop istället under säkert en kvart... ;)

Jag brukar ta Swebus. Kostar lika som flygbussarna, men tar 35 min istället. Wifi har de också, men det kanske flygbussarna också har.

Tack för tipset, kanske ska prova det om det blir en nästa gång.

Fast det kan också vara värt att betänka följande...

Flygbussarna skrev:
Från och med måndag den 19 mars 2012 får du som är SAS EuroBonus medlem extra poäng på dina Flygbussbiljetter när du köper dem i vår webshop.

1 krona = 1 Extrapoäng

För varje krona du spenderar på Flygbussbiljetter i vår webshop får du ett Extrapoäng hos SAS EuroBonus. Handlar du en biljett för 99kr får du alltså 99 Extrapoäng.

Igår var det "tekniskt fel" igen. Var ett tag sedan jag drabbades så man har ju börjat slappna och sänkt garden. Man tar för givet att man snabbt ska kunna ta sig ut till Arlanda, och så som en blixt från klar himmel, inga tåg går, det är rusningstrafik, och man kommer ut till Arlanda tre minuter för sent för att hinna sin flight. Tack för det! :mad:

STOPP idag också. Skit. Någon som vet om deras resegaranti är något att ha eller om dom kommer undan med att skylla ifrån sig på "Banverket"?

Det är risk/är solkurvor på järnvägen. Spåren vidgar ut sig vid värmen och då sidavvikelsen är större än 25 mm betraktas det som solkurva. Det är en säkerhetsrisk att åka tåg med hög hastighet då...

Restidsgaranti för AE är alltid efter 2 min försening, jag fick ut ca sex restidsgarantier förra året. Det märkliga var att jag nästan alltid var ensam att be och få en restidsgarantilapp att fylla i...

Är det inte för kallt eller för blåsigt så är det för varmt... Ganska så mycket folk på pendeltåget hem idag vars ena vagn dessutom hade trasig AC. Varmt var bara förnamnet.

Vi bor i Sverige. Då måste det alltid finnas något att klaga på :). Sen är det självfallet tråkigt att man missar sitt fly.

Toppen