Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Jag är ganska säker på att SAS sa innan EB2.0 infördes att det var c:a 20.000 EBGs som kvalade in till Diamond-nivån. Men jag kan ju ha drömt det, så ta det med en stor nypa salt.

Edit: Japp, 20000. Nytt bonussystem ska ge ökad vinst till SAS | Allt om resor | Expressen

20000 är ju ganska många. Vore intressant att veta hur många av dem som kommer in via Travelpass Unlimited. Någon som sett några siffror på hur många sådana som finns?

förmodligen en dum fråga men på många ställen står det EBD = 100.000 intjänade poäng senaste 12 månaderna är det min intjäningsperiod som gäller eller även senaste 12 månaderna, är ju en viss skillnad

Nån EBD som märkt av några förbättringar i vardagen? Att ni oftare blir OpUp:ade eller annan uppmärksamhet vid gate eller så?

Med 20,000 EBD borde det blir ganska kraftigt glesare med OpUp för oss med EBG... Bara att kämpa på mot 100k

Nån EBD som märkt av några förbättringar i vardagen? Att ni oftare blir OpUp:ade eller annan uppmärksamhet vid gate eller så?

Med 20,000 EBD borde det blir ganska kraftigt glesare med OpUp för oss med EBG... Bara att kämpa på mot 100k

Dom ser inte skillnad på EBG och EBD vid gate eller i cabin, jag har frågat både gate personal och purser :(
Så än så länge har jag inte märkt någon skillnad.

Dom ser inte skillnad på EBG och EBD vid gate eller i cabin, jag har frågat både gate personal och purser :(
Så än så länge har jag inte märkt någon skillnad.

Samma här ingen skillnad alls... Det är ju en av de största anledningarna till att man vill ha EBD status, att ha högre prioritet vid OpUp, ombokningar etc.. men om det bara står EBG i systemet så hjälper det ju inte alls. Får hoppas SAS kan fixa det snart, att vänta tills 2015 med att EBD prefix skulle finnas i system är ju lite länge. :(

Samma här ingen skillnad alls... Det är ju en av de största anledningarna till att man vill ha EBD status, att ha högre prioritet vid OpUp, ombokningar etc.. men om det bara står EBG i systemet så hjälper det ju inte alls. Får hoppas SAS kan fixa det snart, att vänta tills 2015 med att EBD prefix skulle finnas i system är ju lite länge. :(

Borde man inte ha chans att vifta lite med det svarta kortet i den situationen?

Toppen