fcx
Medlem
Är medveten om knepet, men hade för mig att SAS nyligen skärpte på reglerna.
Mm. Och hur bra brukar internkommunikationen funka i det bolaget
Är medveten om knepet, men hade för mig att SAS nyligen skärpte på reglerna.
Det händer i och för sig på Hong Kong flygplats när man flyger ut från miniterminalen med gatenummer 5xx.5. Skicka alla resenärerna på en buss till en annan terminal med gater? Absolut.. verkar klokt
Blot spørg - anybody- du er jo heldig at være i et land hvor folk kan tale Engelsk. Break the barrier!Sitter i Loungen "Le Anfore" på FCO nära gaterna "G". På riktigt, har ingen aning vilken terminal jag är på. Jag tror terminal 3, men enbart italienare kan skapa en såpass dysfunktionell kundupplevelse för resenärer till USA.
Alla amerikanska bolag samt El Al använder den s.k. Terminal 5. Denna ser ut som något Sovjetunionen byggde till OS i Moskva 1980. Kan du stava betong?
1. Börja med en stor, full betonghall där rader av halvtrevliga människor skall kolla ditt pass
2. Ta en lite mindre full betonghall, skapa ett antal incheckningsdiskar där
3. Säkerhetsprocedur - hålla, någon vaken kl 09.30? (Iofs, gick ohört snabbt)
4. I ett redan trångt utrymme, skapa en slangkö för att kolla pass med 2 öppna luckor
5. Skicka alla resenärerna på en buss till en annan terminal med gater? Absolut.. verkar klokt
6. Bussa resenärerna till Terminal 3? Är det här jag är?
"Only in Italy"![]()
Lugnt o stilla i BC hörnan i SAS Gold lounge ARN T5.
Men allvarligt talat, hur tänker dom när dom designar/möblerar den här loungen? Man kan nästan tro att det är en tävling i hur många olika typer av möbler man kan ha i en lounge .
Kom du in på SAS Gold Lounge med inrikes boardingkort?
Hej från CPH Loungen.