Senaste nytt

Hur gör man för att boka familj på 4 i business till Cooköarna med Eurobonus

Länge sen jag tittade in nu. Livet går fort och BC är en fantastisk sida att surfa in på för att bara må bra eller få tips osv.
Jag kollade mitt EB konto idag! drygt 1 miljon poäng:p
Har dock haft fullt upp och från att ha drömt om Söderhavet så får jag istället glädjas åt barn och familjelivet.
Dock har jag inte gett upp min dröm om Cook öarna men jag vill väldigt gärna ha med hela familjen så det får vänta.
Men jag hoppas verkligen att min dröm kan förvekligas. Hela familjen i C till RAR och vidare till Aitutaiki

väl mött

Jag tänkte flyga med familjen till Australien på EB poäng. Enligt Star Alliance tabellen på SAS hemsida kostar det 120,000 poäng per vuxen, men hittar inget om vad det kostar för vår 3 åriga son. Någon som vet?

Är rätt kass på forum så jag har säkert postat detta på fel ställe...men vore tacksam för svar.

Jag tänkte flyga med familjen till Australien på EB poäng. Enligt Star Alliance tabellen på SAS hemsida kostar det 120,000 poäng per vuxen, men hittar inget om vad det kostar för vår 3 åriga son. Någon som vet?

Är rätt kass på forum så jag har säkert postat detta på fel ställe...men vore tacksam för svar.

Hej Charlie, jag kan tyvärr inte svara på din fråga, men kan däremot vänligt påpeka att dubbelpostning, dvs. posta samma fråga i flera trådar inte är tillåtet enligt reglerna för forumet: Forumregler - BusinessClass.se

Toppen