Senaste nytt

Bo tre nätter - få 38 000 Club Carlson poäng

Perra

Medlem
Någon som vet om "4-for-2" räknas som två eller fyra nätter i ett sånt här fall?

Jag fråga om 2-for-1 och fick följande svar. Sen kan det säkert, som nämnts, finnas undantag

Hej Per

Det er kun de dage der er betalt der t?ller imod elite status, ved 2 for
1 t?ller s?ledes kun som 1 overnatning, det er det samme med redemption booking p? point, disse t?ller heller ikke.

Regards

Jesper Hansen | Member Services Representative, Carlson Rezidor
Hotels
 

ChabbeT

Medlem
Fick precis ca 55000 goldpoints för 3 dgr på Radisson blu Scandinavia GBG älskar 38000 dealen. Synd att det bara funkar en gång
 

Jonas C

Medlem
Fick min bonus idag från mina två vistelser i Irland. En av dessa var en 2-4-1 så med andra ord räknas även dessa in till kampanjen.
 

johan_fbg

Medlem
Fick precis 38 000 extra poäng efter endast betalt för en natt men bott två via 2-for-1.

Den tredje natten är mystisk då någon verkat bott i Hamburg men där mitt konto registrerats som stay. Fick även 6 306 poäng för den vistelsen.
 

FF#1

Medlem
Fick precis 38 000 extra poäng efter endast betalt för en natt men bott två via 2-for-1.

Den tredje natten är mystisk då någon verkat bott i Hamburg men där mitt konto registrerats som stay. Fick även 6 306 poäng för den vistelsen.

Du har alltså fått poäng för en natt i Hamburg utan att ha bott där… :) gött!

Själv har jag fått 8 nätter på tre stays x 1 natt… samt min 38000p bonus så det är inte helt stabilt men det är åt rätt håll i alla fall.
 
Toppen