Senaste nytt

Bo tre nätter - få 38 000 Club Carlson poäng

gdaily

Medlem
Jag mena om natten 13e till 14e april kommer räknas in. Jag kommer ha en natt i januari, därav intressant att veta om vistelsen i Dubai räknas som en eller två nätter
Aha, det fattade jag inte, korkade gdaily.

Well, det brukar faktiskt vara utcheckingsdatum de går på, så i värsta fall räknas det som noll nätter. Du bör kontrollera med CC och i värsta fall boka Dubai som två olika bokningar.
 

rob74

Medlem
Stays or nights paid for using Points + Cash are not eligible for this Promotion
Synd, får nog boka om någon stay nu :)

För att återigen citera Fylking: Äntligen!!!

Reggad och klar!
Tror inte jag behöver göra någon ombokning inför vår resa, då dessa är bokade helt utan poäng:

1. London
2. New York
3. Arlanda (på hemvägen)
:)
 

Valley

Medlem
Då var det klart med var jag bokar in mig nästa vecka.
Och övriga 2 övernattningar bör grejas dem med.
Var synd att man måste boka på deras hemsida. 40% dyrare än att köra via Olotel. Så i princip går det på ett ut.
 

mry

Medlem
Lika bra vi lägger in reglerna här i tråden nu i sin helhet så vi har koll på dem i framtiden. ;)


Terms and Conditions


You must be a Club Carlson member to participate in the “Stay 3 Nights Get 1 Free” promotion (“Promotion”). To be eligible to earn 38,000 bonus Gold Points (“Bonus Points”), members must register online for the Promotion at clubcarlson.com/stay3, provide their Club Carlson number at the time of reservation or at check-in, and pay for a stay on a Gold Point eligible rate at participating Radisson Blu®, Radisson®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson and Country Inns & Suites By Carlson℠ hotels worldwide beginning on or after January 6, 2014, and completed by April 13, 2014 (“Eligible Stays”). Members will earn 38,000 Bonus Points if they complete at least three eligible nights during one or more stays. Only one bonus per member will be awarded. Stays or nights paid for using Points + Cash are not eligible for this Promotion. Members only need to register once, but registration must be received before checkout of the first Eligible Stay to qualify.

The Promotion is subject to all Club Carlson program terms and conditions. To the fullest extent permissible by law, Club Carlson reserves the right to add, modify, or discontinue Promotion without notice. Club Carlson is not responsible for any technical failures/interruptions, internet accessibility problems, incomplete or inaccurate registration information, or other errors of any kind that may affect your registration for this Promotion. Void where prohibited by law. By participating in this Promotion, you agree and consent to these terms and conditions.

Edit: På svenska:


Villkor och bestämmelser

Du måste vara medlem i Club Carlson för att kunna ta del av kampanjen ”Övernatta tre nätter och få en gratis” (hädanefter benämnd ”kampanjen”). För att kunna få 38 000 bonuspoäng med Gold Points (”bonuspoäng”) måste medlemmar registrera sig online för kampanjen på clubcarlson.com/stay3, ange deras Club Carlson-nummer vid bokningstillfället eller vid incheckningen och betala för en vistelse till ett valbart Gold Points-pris på ett deltagande Radisson Blu-hotell®, Radisson®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson och Country Inns &Suites by Carlson℠ över hela världen från och med den 6 januari 2014 till och med den 13 april 2014 (“valbara vistelser”). Medlemmar får 38 000 bonuspoäng om de genomför minst tre valbara övernattningar under en eller flera vistelser. Endast en bonus per medlem kommer att delas ut. Vistelser eller övernattningar som betalas med poäng + kontanter omfattas inte av detta erbjudande. Medlemmen behöver endast registrera sig en gång, men registreringen måste ske före den berättigande vistelsen eller före utcheckning för att vara giltig.

Kampanjen omfattas av Club Carlsons allmänna villkor. Så långt tillämplig lagstiftning tillåter det förbehåller sig Club Carlson rätten att när som helst utöka, ändra eller dra tillbaka kampanjen utan föregående meddelande. Club Carlson är inte ansvarigt för eventuella tekniska fel/avbrott, problem med internetuppkoppling, ofullständiga eller felaktiga registreringsuppgifter eller andra fel av något slag som kan påverka medlemmens registrering för kampanjen. Gäller ej i länder där detta är förbjudet enligt lag. Genom att medverka i denna kampanj godtar du dessa allmänna villkor.
 
Last edited:

Jonas C

Medlem
Kanon! Club Carlson kontot är tomt nu, så det sitter fint med lite nya poäng på kontot :)

Hälsningar från Radisson Blu Budapest, bokat med poäng!
 

FF#1

Medlem
toppen, reggat och klart… :)

var ett tag sen man fick nått så här bra. hoppas att det kommer en trippel kampanj med eller nått sånt.
 
Toppen