Senaste nytt

Thai Airways Boeing 777-300ER till Arlanda 2013

Länk avseende Thais cut.

THAI boosts Asian routes, but cuts Europe | Travel Daily Asia

Several European flights however, will be cut this summer. The key route from Bangkok to Frankfurt will be reduced from six to five weekly flights, while the services to Copenhagen, Stockholm and Zurich will all be reduced from daily to six flights a week, and the route to Oslo will be cut from daily to five flights per week. The seasonal services connecting Phuket with Copenhagen and Stockholm will be suspended.

HS-TKU idag på TG961 vad jag kan se.

Levererad 21-01-2014.

Första gången för mig i en 77W med fin-layouten 1+2+1 i C. Borde ju vara ganska gott om plats för armbågarna så att säga. Seatad 12K.

Vi flög ARN-Phuket förra veckan och om ca 24 timmar ska vi flyga Bangkok-ARN, vi hade plats 38J & K (bara två platser bredvid varandra) och på vägen hem blir det stolarna bakom (39).

Jag hae läst om USB-uttaget vid skärmarna och trodde garanterat att man skulle kunna kolla på TV-serier eller musik som fanns på mtt USB-minne men flygvärdinnan sa nej så det enda som gick var att ladda min mobil....men i den digitala manualen på skärmen så visades massa menyer när man hade stoppat något i USB-uttaget.

Mitt minne lyste bara upp men när jag tryckte på USB på skärmen så stod det att inget var i, har jag fattat fel?

Sen måste jag säga fy för benutrymmet i ekonomi-klass, när stolen framför mig lutas bakåt så är skärmen nästan i mitt ansikte och knäna är väldigt nära stolsfickan och om jag lutar min stol bakåt så åker sittdynan framåt så mina knän slår i stolen framför, i 10 timmar! Då är jag knappt 180cm lång.

Sen måste jag säga fy för benutrymmet i ekonomi-klass, när stolen framför mig lutas bakåt så är skärmen nästan i mitt ansikte och knäna är väldigt nära stolsfickan och om jag lutar min stol bakåt så åker sittdynan framåt så mina knän slår i stolen framför, i 10 timmar! Då är jag knappt 180cm lång.
Har du möjligtvis fått Business class syndrome utan att ha åkt Business class? :p

Toppen