Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Suck, nu fick man besluts ångest... :confused:

Var skall man bo riktigt, IHG och Club Carlson har nästan samma pris!!??
Intercontinental ligger på 119 €, Crown Plaza på 112 € samt Radisson Blu Park Hotel på 117 € per natt.

Var hittar du Radison för 117€? Får det till 130€ på deras sida.

Nåja då ha man äntligen bestämt sig.

Första natten blir med "gänget" på Radisson och andra natten blir på Intercontinental.
Skulle vara trevligt med ett litet Inofficiellt BC.se möte i lobby baren efter incheckningen med en frostig GT... ;)

Hej!
Jag har fått svar från Intercontinental. Tycker inte att jag ser någon skillnad på det de erbjuder mig från vad som erbjuds om man bokar online. Trots detta funderar jag ändå på att boka det för alla kan ju inte bli uppgraderade på Radission... *beslutsångest* ;)

134 Euro + tax för ett rum inlusive frukost eller 169 euro + tax om jag vill ha ett avbokningsbart rum.
Då ingår även uppgradering samt tillgång till deras lounge, men man kommer ju inte direkt hinna utnyttja loungen...

 Private registration for check in and check out
 Personalized Concierge and business services
 Club InterContinental buffet breakfast: Monday - Friday between 6:30 -10:30
Saturday - Sunday between 6.30 -11:00
 Canapés between 12:00-16:00
 Drinks and appetizers between 18:00-21:00
 Refreshments, tea, coffee, cookies, cake and muffins are available throughout the day
 Entertainment area featuring plasma TV and choice of DVDs, books and games
 Complimentary internet access (Bronze package)

Update. Ytterligare 3 rader plus finns nu att välja på SK1833 den 24/5! Sitter nu på 4A. På hemresan med SK778 finns hela 11 rader Plus! Måste vara rekord för Aten-linjen :cool: Har där bytt till 10F som är nödutgångsplats :)

Update. Ytterligare 3 rader plus finns nu att välja på SK1833 den 24/5! Sitter nu på 4A. På hemresan med SK778 finns hela 11 rader Plus! Måste vara rekord för Aten-linjen :cool: Har där bytt till 10F som är nödutgångsplats :)

Tack för tipset, sitter nu på 10A hem. Får hålla koll ner också ifall det blir fler rader där med. Nu på 6A.

24/5 SK1833 Sitter på 1E vilka sitter på 1 F & D? Om jag är inklämd mellan 2 icke BCare så ska jag nog flytta bak till gång. Undrar varför jag valde denna plats? :confused:

Toppen