Om du har använt miles från två olika konton och bokat som två bokningsnummer kan man inte slå ihop bokningarna senare.Vi är två personer som reser och USAirways-agenten kunde inte lägga allt på samma bokningskod och inte heller koppla ihop bokningskoderna...
Vem kan göra sådant?
"På grund av" stämmer nog för många...![]()
En kanske för er riktigt dum fråga, men jag tänkte köra en Europa-Asien. Har som mål att att flyga så mycket som möjligt, men jag skulle gärna stanna i bangkok i ca 14 dagar, är detta på något sätt möjligt? Står en stopover eller en open jaw, då borde jag kunna utnytta open jaw i bangkok? Efter man försökt läst igenom alla trådar om bonusprogram och hur det fungerar, känns det enklare att fortsätta med ingenjörsmatten.
Edit: Om jag läst rätt så skulle detta kosta ungefär 110k i first?
På en USDM-resa kan Du göra upp till 8 flyg (undantagsvis mer), varje stop får vara max 24 h med undantag för stoppet på ditt resmål samt ytterligare ett stopp. Det senaste under förutsättning att du inte flyger open-jaw då ingår bara huvudstoppet.
110k i first stämmer, men kan ibland även bli 100k, lite olika beroende på vart i Asien eller vilken agent som hjälper Dig.
Notera dock att det kan vara svårt att hitta flyg i F hela vägen.
Ditt konto måste vara minst 12 dagar gammalt. Och om du ska få någon utväxling på det hela, så måste du vänta på att de har kampanj så du får 100% bonus på dina inköp.