Jag måste erkänna att jag föredrar 64K över 64A, men det är nog något som är högst personligt. Jag kan inte direkt påstå att det är någon större faktiskt skillnad på sätena.
Lägg pengarna på en bra F då.
Läser man lite på FlyerTalk inser man snabbt att det tex inte alls är ovanligt att de snålar så pass med catering att folk i F inte får sitt förstaval till middag. Detta sker både med i princip tomma kabiner såväl som med fulla. Jag vet att det kan hända på alla bolag, men att det händer regelmässigt tyder på att något är fel.
Rookie. 64A är mer privat, samt 64K har en flygvärdinna som sitter snett mitt emot, som gnäller om man filmar eller tar bilder under start och landning![]()
Medvetet beslut från BA. Så går det när siffror och ekonomer får styra och ställa fritt.
Och där validerade min gode man skälet till att jag inte köper BA F med pengar, men att jag letar Avios uppgraderingar.
Rookie. 64A är mer privat, samt 64K har en flygvärdinna som sitter snett mitt emot, som gnäller om man filmar eller tar bilder under start och landning![]()