Bryant
Medlem
Jag och Susanne har bokat nu, sitter på 3D,F dit och 3A,C hem och kan gästa 2 st
Hej
Om ni inte fyllt gästlistan så är jag intresserad. Kan dock inte ge ett 100% svar på om jag kan åka. Bör veta inom några dagar.
Jag och Susanne har bokat nu, sitter på 3D,F dit och 3A,C hem och kan gästa 2 st
Då tar jag väldigt gärna en av de gästningarnaJag och Susanne har bokat nu, sitter på 3D,F dit och 3A,C hem och kan gästa 2 st
Hoppas att jag kan få den andra av gästningarna, jag ser att jag inte har någon som "tycker om mig" i listan på första sidan.Då tar jag väldigt gärna en av de gästningarna
Tackar!![]()
Tog mig friheten att göra en lista var "vi sitter". I första hand sorterad på resan till London.
Meddela om det skett ändringar eller kompletteringar. Förutsätter att de som lagt ut sin sittplats vill att vi "klumpar ihop sig", vill man inte detta utan vill sitta för sig själv så meddelar man lämpligen inte sin plats.
agehall + PappaAgehall: 1AC/21DE
Malu: 2C / 2F
Senator + sembl: 2DF/ 2AC
Traveller: 1D? / ?
Tommy + Susanne: 3SF / 3AC
gdaily: 9C/22D (ska försöka uppgradera så fort jag fått bekräftelse på gästning)
Okända: Dr. Miles, nlu, ESSA, ClaesL, jth
Jag har nu bokat biljett, "än så länge" i ekonomi, uppgraderingen verkar inte fungera just nu och den verkar även kosta 850SEK så jag får se hur jag gör längre fram.Då tar jag väldigt gärna en av de gästningarna
Tackar!![]()