Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2014-FEB-08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog mig friheten att göra en lista var "vi sitter". I första hand sorterad på resan till London.
Meddela om det skett ändringar eller kompletteringar. Förutsätter att de som lagt ut sin sittplats vill att vi "klumpar ihop sig", vill man inte detta utan vill sitta för sig själv så meddelar man lämpligen inte sin plats.
agehall + PappaAgehall: 1AC/21DE
Traveller: 1D? / ?
Malu: 2C / 2F
Senator + sembl: 2DF/ 2AC
Tommy + Susanne: 3DF / 3AC
gdaily: 9C/22D (ska försöka uppgradera så fort jag fått bekräftelse på gästning)

Okända: Dr. Miles, nlu, ESSA, ClaesL, jth

Last edited:
Tog mig friheten att göra en lista var "vi sitter". I första hand sorterad på resan till London.
Meddela om det skett ändringar eller kompletteringar. Förutsätter att de som lagt ut sin sittplats vill att vi "klumpar ihop sig", vill man inte detta utan vill sitta för sig själv så meddelar man lämpligen inte sin plats.
agehall + PappaAgehall: 1AC/21DE
Malu: 2C / 2F
Senator + sembl: 2DF/ 2AC
Traveller: 1D? / ?
Tommy + Susanne: 3SF / 3AC
gdaily: 9C/22D (ska försöka uppgradera så fort jag fått bekräftelse på gästning)

Okända: Dr. Miles, nlu, ESSA, ClaesL, jth

Jag åker nånstans bakom skynket så det spelar nog mindre roll vilken stol jag hamnar på. Jag kanske väljer stol när det är 24 timmar kvar...

Kul att vi blir så pass många!

Jag har tillsammans med Johan67 planerat in datumet, men det är ju ingen idé om man inte har garanterad gäst-plats...finns det två lediga?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen