Senaste nytt

Dreamlinereländet för Norwegian verkar aldrig ta slut

DY beflyger FLL från såväl Stockholm som Köpenhamn. Så det har varit två plan på väg från FLL till Europa.

Tror helt enkelt planet till ARN skulle landat för så länge sedan att den nu försvunnit från systemet...

När de gråtit klart i kvällspressen och det gått ett tag kommer de glömma bort eländet och nästa gång de bokar biljett har de på något sätt fått för sig att Norwegian är billigast varvid de bokar en ny biljett med dem...

När de gråtit klart i kvällspressen och det gått ett tag kommer de glömma bort eländet och nästa gång de bokar biljett har de på något sätt fått för sig att Norwegian är billigast varvid de bokar en ny biljett med dem...

Har man inte en reseförsäkring får man skylla sig själv, alla vet riskerna med att flyga DY, och det finns flera fördelar också som jag redogjort för i andra trådar.

Både ja och nej :)

Med buss får man väl ingen ersättning vid försening, på sin höjd pengarna tillbaka för biljetten (om man inte använder den). Att man faktiskt får ersättning vid tågförsening hade jag helt enkelt glömt.

Står dock fast vid att reglerna kring flyg är tuffare än för andra transportslag (och att man bör undvika DY om alternativ finns)
Även SL har väl restidsgarant vad jag vet. Och den måste väl gälla buss...

Toppen