Senaste nytt

British Airways Stockholm-London pris utan baggage

Den undre boxen har jag för mig var "Ja tack". Jag gjorde inspect element och kikade på vad som erbjöds. 800/sektor kostar det iaf, så det blir ungefär samma pris som om man bokar deras billiga C tidigt ifall man har en HBO-fare.

Hur har det gått? Bestämt gemensamt datum eller kör ni varsina race?
Jag är sugen på att haka på.

Låter som sagt ganska billigt, men kan det inte delvis förklaras med att det inte kommer utgå någon extra lyxskatt på den biljetten (APD) eftersom den enbart utgår på resor från London?

Låter som sagt ganska billigt, men kan det inte delvis förklaras med att det inte kommer utgå någon extra lyxskatt på den biljetten (APD) eftersom den enbart utgår på resor från London?

Om du läser post 1 och 9, som är från september, så kostade det 460kr + 800kr då.

Sedan dess har jag inte bokat någon enkelbiljett så jag vet inte hur prisena legat.

Kan det möjligtvis bero på SAS prissänkning?
http://www.businessclass.se/forum/sas-group-eurobonus/15277-sas-plus-under-999-sek.html

Bokade just en resa till LHR, kostade 440kr, uppgraderingen kostade 680kr
- när blev det så billigt att uppgradera? :)
Det verkar vara dagspriser på uppgraderingarna, jag "följde" en bokning som gick från 680 upp till 800, 900 och ner till 680 igen. Kan också tänka mig att det är pund/krona eller euro/kronakursen som spelar in.

Det verkar vara dagspriser på uppgraderingarna, jag "följde" en bokning som gick från 680 upp till 800, 900 och ner till 680 igen. Kan också tänka mig att det är pund/krona eller euro/kronakursen som spelar in.

Inget med valutan att göra. POUG skiftar numera kraftigt för hela Europa/Short-haul marknaden. Det är inventory styrt snarare.

Toppen