I følge denne side på SAS , så kan man nu optjene EB basispoint hos andre Star Alliance selskaber. Kan det mon passe?
Flyselskaber - SAS
Flyselskaber - SAS
I følge denne side på SAS , så kan man nu optjene EB basispoint hos andre Star Alliance selskaber. Kan det mon passe?
Flyselskaber - SAS
Appen visar fel, mer info här -> http://www.businessclass.se/forum/s...pen-foerlaengd-medlemsperiod-i-eurobonus.html
Övertygad om att SAS kommer vara generösa att ge status vid övergången till 2.0 - de vill ju locka kunder till sig, inte skrämma iväg.
Tror ni det finns en realistisk möjlighet att alla blir uppgraderade till nästa nivå vid införandet av EB 2.0? Är nämligen ytterst nära EBG. Undrar om jag bör se till att fixa EBG innan slutet av januari då övergången till 2.0 förväntas och på så sätt kanske få möjligheten till EBD, även om det spontant känns orealistiskt.
Tror ni det finns en realistisk möjlighet att alla blir uppgraderade till nästa nivå vid införandet av EB 2.0? Är nämligen ytterst nära EBG. Undrar om jag bör se till att fixa EBG innan slutet av januari då övergången till 2.0 förväntas och på så sätt kanske få möjligheten till EBD, även om det spontant känns orealistiskt.
Vad tror panelen om detta fallet:
Jag klarar inte gamla kravet om 20 flygningar för att få silver före min period utlöper sista Januari.
Däremot det nya på 10 flygningar, får jag Silver då tack vare eurobonus 2.0?
Värdet i silver är väl inte jättestort, men skadar inte då..
/b