Glenn E skrev:Det är lättare att boka 2 enkelbiljetter.Hittar du inte exakt vad du vill ha på återresan så prova annan destination t.ex GOT istället för ARN så kanske du hittar något som funkar.Klicka för att utvidga...
cantona skrev:Jag kanske hittar det vid något senare tillfälle men blir 2 x enkel lika mycket som en T/R i LM:s värld?Klicka för att utvidga...
cantona skrev:Hittar följande biljett GOT-IST-JNB-DUR på Awardtravelr men när jag går över till LM så får jag ingen träff. Tar jag däremot bort sista biten går det bra. Är det för många layover eller vad kan vara för fel?Klicka för att utvidga...
Swiss skrev:cantona,En anledning kan vara att sista delsträckan JNB-DUR är i annan klass än övriga delsegment GOT-IST-JNB. Det går inte att kombinera olika klasser i en LifeMiles bokning.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Någon som vet när nästa rea kommer? Och kan man boka bonusresa till en annan person från sitt konto när man bokar online, eller måste man ringa kundservice för det?Klicka för att utvidga...
Jag vet inte nästa rea kommer men de har haft 4 Buy miles kampanjer per år hittills.Jonas C skrev:Någon som vet när nästa rea kommer?Klicka för att utvidga...
Glenn E skrev:Man kan väl boka Singapore Airlines Business Class med Lifemiles?Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Jag har varit lite offline vad gäller Lifemiles ett par månader. Hur löser ni det som köper awardsäten med att Avianca inte får till det med C platser från Sverige?Klicka för att utvidga...
Man bokar en SAS/BA/AF (eller liknande) bonusresa till startorten i Europa, eller hittar en trevlig och prisvärd flygbiljett dit.JacobGBG skrev:Jag har varit lite offline vad gäller Lifemiles ett par månader. Hur löser ni det som köper awardsäten med att Avianca inte får till det med C platser från Sverige?Klicka för att utvidga...
Glenn E skrev:Nu förstår jag inte.Jag har inte köpt någon sådan resa ännu men det verkar inte vara något problem.Menar du F platser?Klicka för att utvidga...
Magino skrev:Man bokar en SAS/BA/AF (eller liknande) bonusresa till startorten i Europa, eller hittar en trevlig och prisvärd flygbiljett dit.Klicka för att utvidga...