Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Deras Business Saver deal i P verkar vara 100% som du säger men SWISS och P vid kreditering til Aegean verkar ge 200%.
Är det inte konstigt att man får mer miles om man krediterar till ett annat bolag?

Så är det med många bokningsklasser mellan olika program. Första gången jag själv märkte det var när jag insåg att U på TG ger 100% till Eurobonus men 150% till M&M. Det var på den tiden det var 70000 poäng för att bli EBG och jag tjänade alltså på att posta dessa till M&M för att bygga status.

Någon annan som åker till Madrid den 18/11?
Bokade CPH-MAD t.o.r. i plus för 2100 kr
10000 points som jag väl troligen inte behöver, har tio månader kvar på kvalificeringsåret men kunde inte låta bli
Ska vidare till Düsseldorf sen på kvällen

Wow, en kampanj med trippla baspoäng vore guld i båda bemärkelserna ;) Var det med i förra årets Julkalender?

Nja, den låg allt som en egen kampanj efter jul om jag minns rätt. Gick i mål på mitt EBG med den. Julkalendern hade nog bara extrapoäng i luckorna.

Ok, då får vi hoppas på ngt liknade även efter denna jul.
Eftersom jag har fått smak på det här med miles/poäng bokade jag precis en ny mileagerun till PMI i Februari.
ARN-CPH-PMI-CPH-ARN i Plus för 2700 kr = 10 000 p. Känns som en helt ok intjäning.

Ok, då får vi hoppas på ngt liknade även efter denna jul.
Eftersom jag har fått smak på det här med miles/poäng bokade jag precis en ny mileagerun till PMI i Februari.
ARN-CPH-PMI-CPH-ARN i Plus för 2700 kr = 10 000 p. Känns som en helt ok intjäning.

Vilket datum åker du? Åker själv GOT-CPH-PMI 1e Februari. Tror Flood ska på äventyr dit han med. :)

Vilket datum åker du? Åker själv GOT-CPH-PMI 1e Februari. Tror Flood ska på äventyr dit han med. :)

Valde mellan Sön 2 Feb och Ons 5 Feb och valet blev Onsdagen så har man helgen fri för familjen.

06:15 - 07:30 SK1415 Stockholm, Arlanda (Terminal 5) - Köpenhamn (Terminal 3)
08:45 - 11:45 SK585 Köpenhamn (Terminal 3) - Palma de Mallorca
12:35 - 15:40 SK586 Palma de Mallorca - Köpenhamn (Terminal 3)
16:10 - 17:25 SK408 Köpenhamn (Terminal 3) - Stockholm, Arlanda (Terminal 5)

Last edited:
Toppen