Är det någon som vet hur sent man kan avboka sin USDM-bokning? Man får ju boka som senast 6h innan avgång. Gäller det då även avbokning 6h innan avgång?
Tack för svar. Känns tryggt, då vet man att man snabbt kan boka om till Aadvantage-bokning om CX F dyker upp på LHR-HKGKan ju ske så sent som samma dag.
Jag tror jag med rätt stor säkerhet vet att US och AA inte kommer gå samman innan lördag. Men tack för ditt vänliga påpekande.Det vet du inte alls. Ingen vet hur det hela kommer att se ut när US och AA väl går ihop och bonusprogrammen blir ett.
Tack för svar. Känns tryggt, då vet man att man snabbt kan boka om till Aadvantage-bokning om CX F dyker upp på LHR-HKGKan ju ske så sent som samma dag.
Jag tror jag med rätt stor säkerhet vet att US och AA inte kommer gå samman innan lördag. Men tack för ditt vänliga påpekande.
Förr kunde man ändra det på SAS Australiens webbsida men det fungerar inte längre.En bonuskortfråga:
När ni åker med USDM bonusresa så reggas ju USDM kortet som "bonuskort"
Brukar ni regga in ett annat guldkort eller?