Senaste nytt

US Airways Dividend Miles bonusresa tråd (Star Alliance)

Tack för svar. Känns tryggt, då vet man att man snabbt kan boka om till Aadvantage-bokning om CX F dyker upp på LHR-HKG :) Kan ju ske så sent som samma dag.

Tack för svar. Känns tryggt, då vet man att man snabbt kan boka om till Aadvantage-bokning om CX F dyker upp på LHR-HKG :) Kan ju ske så sent som samma dag.

Bokade nyss en biljett med USDM och då förklarade dem att resan gick att boka av fram tills avgång men efter det förfall resan, dock kostar det $150

Jag tror jag med rätt stor säkerhet vet att US och AA inte kommer gå samman innan lördag. Men tack för ditt vänliga påpekande.

Fast då handlar det inte om en ombokning som jag tolkar det utan en avbokning samt en nybokning med AAdvantage. Blanda inte ihop äpplen och päron här.

Sitter just ni i Star Alliance First Class Lounge på CDG och inväntar TG931 avgången kl 13:30. Detta är 3:e legget av 9 i årets First Class Tour. hoppas verkligen att A380 First Class är bättre än loungen som levererar under förväntan ;)

vill ni se bilder från flighten kan ni se dem under min profil på Instagram, Ghoose_Travel. Kommer inte att starta en tråd här då de flesta av mina flighter redan dokumenterats av andra. (Om det inte är så att det behövs reserapporter för A380 First med Thai och 777 Business med Thai.. Då skriver jag ner en rapport om dem på avslutande leget. Men som sagt, kolla gärna in bilderna om ni vill.

Last edited:
En bonuskortfråga:
När ni åker med USDM bonusresa så reggas ju USDM kortet som "bonuskort"

Brukar ni regga in ett annat guldkort eller?

Toppen