kerran1980
Medlem
Förstår inte vad du menar med skrotet?
Faktum är att de av Thais 747-400 som vanligen användes till Arlanda inte alls var SÅ gamla.
De är byggda 1998-2003
Förstår inte vad du menar med skrotet?
Enligt källor på TG var 747Förstår inte vad du menar med skrotet?
Sedan F-piren invigdes har då 10 av 10 av mina ankomster varit dit under 747:eran (Har inte provat 777.)I undantagsfall har man ankommit till F även tidigare, men i 9 fall av 10 har både ankomster och avgångar varit från B.
Mvh
/NotRyan
Sedan F-piren invigdes har då 10 av 10 av mina ankomster varit dit under 747:eran (Har inte provat 777.)
F ö så vill jag minnas att man var tvungen att genomgå en extra security längst ut på B-piren, och att slippa den ska man nog lägga på plussidan när man bedömer gångavstånd etc. (Å andra sidan fanns det ju en trevlig liten bar därute. ;-) )
Nu har jag fått bekräftat från min Swedavia källa att Thai ska använda gate F 69 från och med 11/11.
Det gäller både ankomst och avgång.
Samtliga Thai resenärer kommer alltså få en rejäl promenad till gaten eller till bagage bandet![]()
Swedavia vägrar ha Norwegian på F, och med deras nya Longhaul rutter samt London/Dubai flighterna så är dom ständigt på 18/19/20 tillsammans med QR,TK och SU. Just därför har dom flyttat TG till F.