Martin Björnström skrev:[video=youtube;S0-Nvi1swXk]http://www.youtube.com/watch?v=S0-Nvi1swXk[/video]Sista landningen för Nora Viking!Klicka för att utvidga...
Hansi skrev:Hittade denna video inspelning av 2:a evented den 26 oktober, med LN-RMM Blenda Viking då hon flög runt Danmark på samma sätt som vi med specialinbjudna gäster. När hon landade startade vår "sista flight". NJUTKlicka för att utvidga...
mry skrev:Får man verkligen filma i säkerhetskontrollen?Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Det var rätt mycket som hände den dagen som kan ifrågasättas med "får man verkligen?"...Klicka för att utvidga...
mry skrev:Får man verkligen filma i säkerhetskontrollen?Klicka för att utvidga...
ESSA skrev:Ingen retard..?Hörde500 feet5040302010Inget lätt yrke det där, kallad "retard" på jobbet. ;-)Men Finn verkar ha klarat sig sista flighten.)Klicka för att utvidga...
iRobert skrev:Rätta mig om jag har fel, men det är väl Airbus enbart(?) som ropar "retard, retard".Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Visa bifogad bild 21331Nu har jag filmerna inspelade från cockpit - Finn mailade över sina GoPro filmer!Bilden ovan är tagen precis vid "Cleared for takeoff"Klicka för att utvidga...
sembl skrev:Har lagt ut en liten teaser på det jag filmade. En hel del återstår i efterarbetet och är uppe i 15 min just nu. Håll till godo under tidenSAS Md80 teaser Businessclass.se - YouTubeKlicka för att utvidga...
AxelB skrev:Hur går det med T-shirten och bagagetaggen som man skulle få?Klicka för att utvidga...