Blir så besviken varje gång jag sätter mig på ett SAS-plan och VILL köpa något. Åker ofta inrikes UME-ARN, är EBG. Tittar i foldern, och nä - det finns inget vettigt att beställa. Slutar med att jag tar en gratiskaffe och inget mer.
Ge mig vettiga mackor!! Något varmt! Någon sallad! Något roligt fika! Jag kan betala - hallå!
TOM de gånger man reser i SAS Plus så skakar man mest på huvudet. En rostmacka som delats i två. Och inte är rostad utan bara kall och äcklig.
Nu har jag förbokat AVML till min Guldrun till ALC på lördag.
Får se hur den ser ut.![]()
Asian Vegetarian Meal (AVML) - This meal is available for vegetarian passengers. It is usually aromatic and spicy, and incorporates flavors from the Indian sub-continent. It contains one or more of these ingredients: all types of vegetables, fresh fruit and milk products. It does NOT contain any type of meat, fish or eggs.
Det blir intressant att se hur lång tid kommer serveringen att ta under ARN-CPH om det är 18 rader Plus.![]()
Då ska du se SK402 (CPH-ARN, 07:25). A321, 24 rader SAS Plus!! Jag seatades på 19B men lyckades knipa åt mig 22C. I princip varenda plats var tagen på dessa 24 rader. Det får bli frukost i loungen.
Då de ändå serverar smörgås med 8 E ämnen i så brukar de flesta skippa mackan. Att dela ut morgonboxen med musli, juice, yoggi tar ju ingen tid alls.
Det blir intressant att se hur lång tid kommer serveringen att ta under ARN-CPH om det är 18 rader Plus.![]()
Då ska du se SK402 (CPH-ARN, 07:25). A321, 24 rader SAS Plus!! Jag seatades på 19B men lyckades knipa åt mig 22C. I princip varenda plats var tagen på dessa 24 rader. Det får bli frukost i loungen.