Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Menzies lounge på Arlanda terminal 2 på väg mot Singapore (med tre mellanlandingar...) för att vara med på en mässa där borta.

Passar också på att fly mediauppståndelsen. ;) För er som inte sett det är det en stor intervju med mig i Expressens söndagsbilaga idag om mitt jobb med BusinessClass.se som "professionell flygtestare".

Finns det någon web-version eller måste man gå och köpa tidningen ochbilagan?
Hittade inget på expressen.se

Jag tror inte Söndagsbilagan finns på nätet, möjligtvis med något betalkonto i så fall.

Sex egentagna bilder fick jag med i artikeln vilket är riktigt kul! :)

Fick gå och köpa tidningen istället, märks att det var ett tag sedan jag köpte en papperstidning, senast kostade det 8 för vanliga tidningen och 5 för bilagan.
Nu kostade tidningen 15 och bilagan 13...

Inte illa, känns som att det går åt rätt håll i T4 även om det i absoluta tal inte är imponerande. , när jag började hänga där 2004, så fans det bara läsk, kaffe och någon enstaka gång nått att knapra på.

Ja, då kan man ju hoppas på någon slags roligare öl än folkis också...
När jag började hänga där, sisådär 2001 och då var ju även EBS välkomna, så hade de Carlsberg Hof. Inte så värst spännande kanske, men ändå något... :)
Men man förstår att de ströp tillgången för EBS - det var olidligt packat med folk där mot slutet.

Nu ska i alla fall jag roa mig med en Kallholmen Levande Dubbel IPA! Men då är jag inte i loungen utan på Bishops hemma... ;)

Fick gå och köpa tidningen istället, märks att det var ett tag sedan jag köpte en papperstidning, senast kostade det 8 för vanliga tidningen och 5 för bilagan.
Nu kostade tidningen 15 och bilagan 13...

Du har inte möjlighet att scanna? Vi som inte befinner oss inom rikets gränser har svårt att köpa :/

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen