Min erfaring er, at hvis man ændrer sin oprindelige billet (f.eks kommer for sent fra en transfer) får man IKKE sine OT-penge tilbage! Opgraderingen følger ikke med en rebooking - uanset hvad grunden er....Molle skrev:Fick igenom tisdagens flyg ARN-EWR! Från Go till Z! Det står dock "RESTRICTIONS APPLY * UPG OPTIONTOWN". Vad innebär det?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Är inte ett bättre alternativ att försöka sig på att uppgradera flygningen med kollegans konto:Uppgradering till högre klass och komfort - SASSå behöver man bara föra tillbaka poängen om uppgraderingen går igenom...Klicka för att utvidga...
Och det fick även jag, ganska precis 24h avgång kom det.ESSA skrev:Fick just mail om att jag inte blivit uppgraderad...Synd.Klicka för att utvidga...
Testade både M till Plus och C ? Eller från Plus till Cjol skrev:Och det fick även jag, ganska precis 24h avgång kom det.Mycket synd, inte mycket till lounge heller på PVG att dränka den sorgen i...Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Enligt SAS egna regler (står på resebyråsajten) så blir OT-uppgraderade passagerare ej ombokade till den uppgraderade klassen om det blir inställt och man blir ombokad med annat bolag. Då får man i stället tillbaka OT-summan och får åka i sin ordinarie klass i stället. Känns inte helt i linjen med EU-regler och visar att det är skillnad på Z-klass och Z-klass, vilket noteringen hintar om.Klicka för att utvidga...
VonMögen skrev:Testade både M till Plus och C ? Eller från Plus till CKlicka för att utvidga...