Senaste nytt

Fredagstråden™

Så nu ligger vi i startgroparna inför morgonens besök i ALC, har man tur så får man en hel timme i ALC.
// GoldDigger (Alicante mitt nya "El Dorado")

Varit en av de jobbigaste veckorna någonsin i mitt arbetsliv.
Har ca 10 sidor med olästa trådar här på forumet vilket aldrig har inträffat för mig någonsin.

Ikväll kommer det bli en ordentlig reset. Kylen är laddad med massa fint.

Ska plöja igenom så mycket jag orkar innan jag börjar få svårt att koncentrera mig ;)

Tur/Otur att man inte hade hunnit från jobbet innan skiten brakade loss...
Bättre start på helgen kunde man fått. Får åka hem nu i alla fall

Vaknade för en timma sedan och åt middag till frukost. Är glad att ha gjort mitt sista nattpass innan semestern och ser fram emot morgondagens träff på Monks. Blir inte många knop ikväll. Funderar på hur jag ska kunna vända dygnsrytmen rätt igen. Önskar trevlig helg!

Sådärja... Fredag igen... Ligger under en pläd på soffan och sippar på en drink.... Skönt!

Hehe, jag läste "Ligger under soffan på en pläd" och funderade för mig själv varför man skulle se det som fredagsmys. Innan jag läste om hann jag fundera om det var någon "koj-skada" du kanske hade.

Last edited:
Fredagskvällen med ett antal GT i servair loungen i AMS väntar på ett försenat SK554 till CPH och förhoppningsvis vidare till GOT ikväll. Om det riktigt skiter sig så blir det Hilton i CPH inatt.

Snön verkar ha kommit till Kiruna för att stanna. Vitt vitt så långt ögat ser.
Blir mycket jobb i helgen, men just nu så "lyxar" jag till det med en god pizza och ett par öl.

De har visst extrapris på tryffel hos ICA i Täby. Ingen som ska dit i helgen och boosta sitt Amex (om de nu tar det) inför kommande 2-4-1? ;)
5 kg tryffel och saken är biff! :)

IMG_182519422012867.jpeg

Last edited:
Toppen