Senaste nytt

Inofficiell Göteborgsträff, torsdag 24 oktober, kl 18, Incontro

Låter som en bra idé men vi skall komma ihåg att detta fortfarande är inofficiella träffar som anordnas utanför Businessclass.ses regi. Jag tror att @Martin Björnström kan plocka upp idén och så kan det ligga med i diskussionerna om hur man kan jobba med ev expansion av träffarnas omfattning i framtiden.

Vill representanter från GOT, SAS eller andra företag, även utan formell inbjudan, väldigt gärna komma så får de självklart gärna sitta vid vårt bord bara de anmäler sig i tråden. :)

Jag tror inte det vore svårt att ordna, men kräver att vi står bakom eventet officiellt. Tyvärr är det enormt tidsslukande, jag har ett heltidsjobb att sköta utöver events och MD-80 eventet suger enormt mycket energi, där talar vi om arbetsveckor inte arbetstimmar.

Det bästa vore om vi kunde få ihop en liten organisation kring events med tydlig arbetsfördelning, sen använder vi vårt nya events-system för att administrera anmälan, betalningar och annat. Där har vi en bra månadskalender t ex!

Som det ser ut nu så kommer jag också. Får dock lägga in en liten reservation för oplanerade jobbresor som kan ställa till det.

Jag är sugen men känns svårt att ta sig till Göteborg bara för detta om jag ska jobba i Luleå Torsdag & Fredag dock. Satsar på att komma ner i November istället. Ulla jobbar kväll med enligt kalendern hon har så tror inte hon kan komma heller.

Sugen är man ju men mycket jobb just nu. Ligger dock nära kanske ännu och hoppas..

Jobba kan du göra alla andra kvällar i veckan, tänk på att det är en hel månad till nästa träff! :)

Jag är sugen men känns svårt att ta sig till Göteborg bara för detta om jag ska jobba i Luleå Torsdag & Fredag dock. Satsar på att komma ner i November istället. Ulla jobbar kväll med enligt kalendern hon har så tror inte hon kan komma heller.

Förstår, då säger vi november istället då!

Jag kommer. Jobbschemat har inte lättat, men viljan att jobba över har det... :rolleyes:

Härligt!

Toppen