Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

KF mellan ARN och GOT verkar ha SK2xxx-nummer och borde alltså räknas till kampanjen!

Någon som kan bekräfta att inrikesflyg med Blue1 räknades förra gången det var Bonus Challenge?

Är inbokad på en resa med "SK1136(KF)" i ena riktningen. Står dock som "KF1136" i SAS mobilapp...

Har precis klarat av nr 2 av planerade 7 till ett värde av 64200 pinnar och mitt livs första MR, ARN-GOT-ARN. För att fullborda "arbetet" (och hålla nere kostnaden) blev det flygbussen ut och buss 583 till Märsta C och nu pendeln in. Funkar ok. Kommer hoppa av vid Solna för att få en liten promenad hem ( bor i stan) och kan då glädja nära och kära med att jag tom hunnit träna idag också.

Jag fick den nu :D
Tjäna upp till 48 100 för 6 resor hmmm, här ska jagas MR :D

2 T/R 3000 extrapoäng
3 T/R 8400 extrapoäng
4 T/R 17000 extrapoäng
5 T/R 30,000 extrapoäng
6 T/R 48,100 extrapoäng

4 st billiga MR bokade MMX-ARN på kvällstid :D
+ 2 st MR CPH-ALC i SK plus för att behålla guld.
ca 75000 Eurobonuspoäng rikare och ca 11.000 SEK fattigare.

Fick idag en statusrapport per mail om hur jag låg till i bonus challenge.
Där står att jag har 3 t/r kvar till mina 16k poäng.
Visst, när mina saknade 3 flighter loggas så är jag uppe i 6 t/r.
Men det är ju bara det att jag fick ju utökat till att omfatta 7 t/r och få 24.100 poäng!!!???!!!

Någon mer som fått liknande mail med felaktiga uppgifter?

Har fått mail med korrekta uppgifter (frånsett att en resa jag avslutade i förrgår inte är medräknad).

"Kul att du har antagit vår utmaning! Som det ser ut nu, behöver du göra ytterligare 2* t/r resor med SAS mellan 16 september och 31 oktober 2013, för att gå i mål och tjäna 24 100 Extrapoäng utöver din vanliga bonusintjäning."

Njae, jag fick ett mail om jag hade glömt utmaningen men det är ju inte sant då jag faktiskt har bokningar som täcker upp hela.
De borde kolla kommande bokningar också.

Fick idag en statusrapport per mail om hur jag låg till i bonus challenge.
Där står att jag har 3 t/r kvar till mina 16k poäng.
Visst, när mina saknade 3 flighter loggas så är jag uppe i 6 t/r.
Men det är ju bara det att jag fick ju utökat till att omfatta 7 t/r och få 24.100 poäng!!!???!!!

Någon mer som fått liknande mail med felaktiga uppgifter?

Jag fick igår in 1000p för avslutad Challenge fastän jag ännu inte flygit min enda T/R i perioden, den blir avklarad först om 2 veckor, så jag är lite förbryllad över att fått poängen i förskott.

Hm, hoppas det blir rätt i slutändan och att man slipper att dra det i långbänk.
Sådant brukar bara ta massa onödig tid...

Toppen