Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går det att checka in på SK7030 vid disk i GOT utan problem också eller måste jag gå till incheckningen i CPH?

Måste visst befinna mig i Köpenhamn lördag kväll, så då lägger vi till den dagens sista flyg från Oslo (SK1473) i kalendern. OSL-ARN-CPH-OSL-CPH nu, alltså.

Klart! När det gäller trivselfaktor/farbror barbromys så vet både senator och jag hur en slipsten skall dras.

Min bokning för OSL-ARN är trasig, SEAT: lavatory, tied under the wing next to engine

Var förbi SAS ticket office på ARN,de fixade sittplats på hemvägen (OSL-ARN) också. Hon meddelade också att övriga 7 i bokningen som saknar sittplats (paket1) måste fixa sin seating själva.

Var förbi SAS ticket office på ARN,de fixade sittplats på hemvägen (OSL-ARN) också. Hon meddelade också att övriga 7 i bokningen som saknar sittplats (paket1) måste fixa sin seating själva.

Man blir väl placerad någonstans, för mig spelar det inte så stor roll egentligen om jag ska vara ärlig :)

Kollade en snabbis på vad det såg ut att bli för väder. Preliminärt sett ser det ut som vi kommer få oss en riktigt blåsig resa :D

Om den där +/- stämmer så finns det inte allt för många biljetter kvar.

Paket1: slut!
Paket 2: 3 kvar
Paket 3: slut!
Paket 4: 1 kvar
Paket5: 5 kvar
Paket6: slut!
Paket7: 12 kvar
Paket8: 14 kvar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen