Den 23/10 ligger fortfarande bra till, just nu t/r SEK 1859.Om du lyckas och har fått det bekräftat så kör så det ryker. Hoppas att det finns billiga biljetter kvar.
Jag har inte kollat det senaste men antar att PRG ligger nånstans omkring 2400kr tur och retur.
Det kan vara en idé att leta efter bra priser längre söderut eller med anslutningar via CPH/OSL för att maximera poängintjäningen för ett par 100kr extra.
Kan du inte deala till dig med mor din om att du får åka med en vuxen som hon känner? Eller kan inte hon åka med? Mor-son resa till Prag? Far-son resa nr 2 till Prag?Bad till min mamma att jag skulle få åka, till Prag eller något. Har tjatat länge, men ickeFår bli när jag blir 17 eller 18 år.
(Är 14 år, för dem som undrar)
Tack för tipset! Jag frågade henne innan om hon och jag eller min pappa och jag kunde åka. Jag var på Mallorca för 2 veckor sedan och tog ledigt från skolan 1 vecka, blir lite svårt att få ledigt. Så höstlovet är den enda tiden jag kan. Men problemet är att min pappa är i Serbien hela den veckan. Mitt höstlov börjar den 28:e och erbjudandet gäller till 30:e. Min mamma sa att om hon och jag ska åka så vill hon vara där minst 5 dagar. Men min farbror är väldigt intresserad av att flyga och har flugit väldigt mycket så jag ska fråga honomKan du inte deala till dig med mor din om att du får åka med en vuxen som hon känner? Eller kan inte hon åka med? Mor-son resa till Prag? Far-son resa nr 2 till Prag?