Hittade inte denna resa på sas.se. Kollade den 31 oktober men även andra datum.. Använde du något annat program/sida?
Precis, men detta ser ju ut att öppna upp för alla, oavsett tidigare status?
Tack!Jag sökte med ITA. Men Dr Miles har lärt mig det grymma tipset att sådana här resor går att boka på united.com (använd Multiple Destinations) och det funkar nu också. Skriv in hela rutten så slipper du alternativen via Arlanda.
Å andra sidan kanske det kan vara värt att boka det som tre biljetter: GOT-CPH-GOT (i Go förstås), CPH -PRG-CPH och CPH-MXP-CPH trots att det blir lite dyrare. Blir planet från Milano försenat så du missar planet till Göteborg så har du då redan gjort dina två TR för att fixa guld.
Det ska räcka med prem eco det är ju plusTack! Antar att jag ska välja "First/Global First" för att få rätt pris och klass?
Det ska räcka med prem eco det är ju plus![]()
Kan det bekräftas att det inte gäller enbart "återkval"?
"Right now, EuroBonus members can achieve Gold status faster and easier than ever before. Book and fly two SAS Plus round-trips with SAS to/from Europe to the Nordic countries between September 30th and October 31st – and get your Gold Card.
All you need to do is sign up by October 6th and book and fly between September 30th and October 31st, 2013.*"
Går väl inte att tolka på annat vis?