Fredrik Bodin
Medlem
Frågan är felaktigt ställd. Man ska inte flyga ekonomiklass överhuvudtaget.
Samtidigt så är ju det utrymme som du tar upp genom att fälla stolen ett utrymme som bakomvarande har betalt för att ha sina knän i. Man behöver ju inte fälla stolen för att få mer utrymme, det finns andra alternativ.Självklart ska man kunna fälla sitt säte bakåt om man vill. Det är ju ett utrymme man betalt för. Vill personen bakom ha större utrymme så finns det ju alternativ. Allt är ju valfritt.
Jag tycker att du har fel. Förklara gärna hur du tänker, för givetvis kan även jag tänka fel. Jag tänker så här: Den stolsits som ingår i min biljett är min. Den har jag betalt för, och skall givetvis kunna utnyttja den till fullo. Är det någon problematik för passageraren bakom mig är ju det en problematik mellan biljettsäljande företag och Hen, dvs. inget jag behöver bli inblandad i. Vill passageraren bakom mig ha tillgång till större utrymme så uppstår ju en ny avtalssituation, och givetvis kan jag knö ihop mig till rätt pris..Jag kan inte se att det är flygprovidern som är min avtalspart i en sådan förhandling. Erbjud mig rätt pris så kan jag flyga RTW ihopknödd när det passar mig.Samtidigt så är ju det utrymme som du tar upp genom att fälla stolen ett utrymme som bakomvarande har betalt för att ha sina knän i. Man behöver ju inte fälla stolen för att få mer utrymme, det finns andra alternativ.
Samtidigt så är ju det utrymme som du tar upp genom att fälla stolen ett utrymme som bakomvarande har betalt för att ha sina knän i. Man behöver ju inte fälla stolen för att få mer utrymme, det finns andra alternativ.
Varför styr man inte upp det så att under start/landning/måltid/etc reses alla stolar, och när kabinen är släckt fäller man allt samtidigt? Om alla fäller samtidigt blir ju inte avståndet till stolen framför ett problem eftersom man själv fällt.