Senaste nytt

SAS "Säkra Guldkort"-kampanj

En liten varning: Det måste vara "rena" revenue-bokningar för att detta erbjudande ska gälla. Jag ringde för att fråga ifall jag kunde använda de vouchers jag fått från SAS för tidigare problem och fick då veta att sådana bokningar inte gills i det här erbjudandet.

Är det någon som frågat kundtjänst om huruvida samtliga EB medlemmar skall få detta erbjudande eller om det är en ännu okänd faktor som gör att endast vissa får denna?

En liten varning: Det måste vara "rena" revenue-bokningar för att detta erbjudande ska gälla. Jag ringde för att fråga ifall jag kunde använda de vouchers jag fått från SAS för tidigare problem och fick då veta att sådana bokningar inte gills i det här erbjudandet.

Sedärja.. Tack för den infon.

/flapps

Hej, har pratat med SAS via diverse trådar, och detta har gått ut till slumpmässigt utvalda e-post abonnenter, EBB, EBS, och EBG,(aktiva som oaktiva)det finns ingen som har kontrollerat till vilka....Borde ju mer vara en trigger till EBS eller de som håller på att förlora EBG.

Om det är helt slumpat borde man ju få ta del av detta erbjudande om man så önskar som EB medlem kan man tycka, men det är väl något som kundtjänst inte kan bidra med misstänker jag?!

också min tanke, jag jobbar på det.....Tycker inte att de har råd att börja välja sina "medlemmar", det var inte längesedan det var nära......

Om det är helt slumpat borde man ju få ta del av detta erbjudande om man så önskar som EB medlem kan man tycka, men det är väl något som kundtjänst inte kan bidra med misstänker jag?!

Precis, och högst troligt skulle ju SAS göra mer pengar på den "frivilliga" gruppen än på de slumpmässigt utvalda (EBB-)medlemmarna.

Jag förstår upprördheten hos vissa i tråden, men inte logiken bakom den. För mig känns det här ganska likt ett generöst erbjudande om statusmatchning till en allians man aldrig flugit med. Dessutom måste man ju här göra två resor, till skillnad mot vid en sådan statusmatch. Dessutom kan det ju vid en sådan statusmatch vara så att man flyger ihop kortet i allians A helt i jobbet och sedan låter matcha A-kortet med ett guldkort hos allians B för att kunna sätta guldkant på sina privatresor. Har man i det fallet förtjänat "B-guldet" mer än man förtjänar EBG här efter 2 resor på kort tid?

Har också fått erbjudandet. Är EBS med 89K på kontot. Funderar på att hoppa på detta erbjudandet eftersom jag reser ofta i Europa och till USA. Någon idé kring destinationer att besöka (förutom Prag som tidigare nämnts)?

Malta kostade 1700*2 när jag kollade, men den går inte varje dag. Agehall föreslog att använda ITA Matrix och sätta destination till FRA med 2000 miles omkrets, carrier till SK och class till PE.

Toppen