Senaste nytt

SAS "Säkra Guldkort"-kampanj

Man undrar ju om samtliga EB medlemmar kommer få detta erbjudande under dagen/dagarna framöver med tanke på spreaden i erbjudandet, allt från EBB > EBG verkar ju få detta.. Med 3M medlemmar är det ju inget man öser ut i en batch heller direkt.

Har inte fått något, men hade gärna betalt runt 5-6000:- för EBG, då jag numera är EBS och mitt kvalificeringssår precis har börjat om.

Har också fått erbjudandet. Är EBS med 89K på kontot. Funderar på att hoppa på detta erbjudandet eftersom jag reser ofta i Europa och till USA. Någon idé kring destinationer att besöka (förutom Prag som tidigare nämnts)?

Har också fått erbjudandet. Är EBS med 89K på kontot. Funderar på att hoppa på detta erbjudandet eftersom jag reser ofta i Europa och till USA. Någon idé kring destinationer att besöka (förutom Prag som tidigare nämnts)?

Om du vill flyga till ALC så åker jag den 12 & 19 MR från CPH.

Om du vill flyga till ALC så åker jag den 12 & 19 MR från CPH.

Ringde precis till kundservice i ett annat ärendet, handläggaren skrattade redan lite smått eftersom han trodde att
jag vill veta mer avseende kampanjen ;) De väckte uppenbarligen stort intresse och fick massvis med samtal angående det här!

Har ungefär lika mycket poäng som dig. När fick du mailet?

Toppen