Senaste nytt

SAS "Säkra Guldkort"-kampanj

jag tycker det här är smart av SAS. Let´s dress the bride! Helt klart är det så att om man har ett guldkort så är det lättare till hands att välja det bolaget. Om det dessutom är i konkurrens med Norwegian så är det ju ett bra drag. Tror SAS kan få tillbaka en hel del av sina "förlorade" kunder som i dag får betala för kaffe och te.

Jösses, hur nära är ni att återkvalificera er? Eller skickas denna kampanj även till den som står på noll legs/baspoäng?

Jag fick också detta mail och jag återkvalificerade i förra veckan, 4 månader in i mitt kvalificeringsår.. Undrar hur SAS skött selekteringen här? Varför skickar de detta brev till mig som redan är Guld för kommande år?

Jahopp, här fanns det mycket att kommentera på...

- Jag fick ett mail imorse 09:18. Är EBB med 114k poäng.
- Det blir en tur till Berlin i helgen och en tur till Prag mot slutet av månaden för totalt 5700:-, en natt var.
- URL:en verkar innehålla tre hexkodade 4-bytes-värden och ett 48-bytes base-64-kodat värde (SHA-384?). Inget av dem uppenbart relaterat till mitt EB-nummer.

Det är nog enda gången folk är upprörda och ovilliga att dela med sig
av ett bra erbjudande sedan starten av BusinessClass. ;)
Man får se det som en form av Statusmatch och att cash flow´n toppar
när det är dags att Sälja :rolleyes:

Kan man inte säga att SAS "satsar allt på ett kort"?

När man läst nyheterna i dag om att Norwegians passagerare börjar tröttna och att 2 gånger fler nu hellre flyger SAS än Norwegian till USA så är ju timingen perfekt av SAS.

Kan man inte säga att SAS "satsar allt på ett kort"?

När man läst nyheterna i dag om att Norwegians passagerare börjar tröttna och att 2 gånger fler nu hellre flyger SAS än Norwegian till USA så är ju timingen perfekt av SAS.
Nja .. Nu gäller ju inte erbjudandet de som flyger till USA.

Det är nog enda gången folk är upprörda och ovilliga att dela med sig
av ett bra erbjudande sedan starten av BusinessClass. ;)

Ingen är ovillig att dela med sig av erbjudandet. En del tycker inte erbjudandet borde gjorts alls, vilket är ganska stor skillnad.

Nja .. Nu gäller ju inte erbjudandet de som flyger till USA.

Indirekt gör det ju det. Flyg 2 ToR i Europa och ha guldkort till nästa USA-resa.

Toppen