Senator
Moderator
"The more, the marrier" - jovisst.
Ärligt talat. Hur många tror ni det är som kommer göra 2 MR:s bara för att få guld? Tvivlar på att det ens kommer märkas där ute i loungerna. Det är trots allt inte gratis utan man måste ju spendera uppåt 4-5.000 SEK för att få detta "guld".
Aegean Gold kostar cirka 5-6.000 SEK om man tar en resa till exempelvis GIG eller EZE via USA och helt ärligt. Vad är den stora skillnaden mellan SAS EBG och Aegean Gold?
Ni överreagerar. Det kommer inte bli några större förändringar och detta gynnar förmodligen bara SAS och det är väl vad de flesta vill här på forumet? Ett välmående företag som kan överleva? Eller?
Jag väljer att vara glad åt de som får chansen att plocka upp ett Gold relativt billigt. Grattis till Er!
Jag tror vi måste respektera medlemmar som har ur egen fika, eller som småföretagare kämpat sig mot målet och där det har kostat kanske 50 000kr att få detta känner sig lite "lurad".
Sen håller jag med dig att antalet extra EBG som kommer ur detta troligtvis inte skapar något problem. A3*G[ i alla ära, men det skulle vara intressant hur många resenärer som även har hört talats om Aeagan som flygbolag, och hur få som troligtvis känner till denna möjlighet
Jag reagerar först och främst på två saker:
Att det gick till "alla"
Låga krav som ställs för detta