Senaste nytt

Var köpa olåst iPhone 5S?

Ja, det är en iPhone jag ska ha. Android är totalt apkass imho. Ingenting funkar ju. Jag har försökt få röstuppringning att fungera i 3 år nu och det går inte tex...

Köpte en Galaxy S4 när den släpptes (har haft iPhone sedan 3G-modellen) och måste säga att jag är mäkta imponerad hur den kan tolka min svenska (skånska) s bra som den gör. Både styrningen i Samsung-appar men även google-sök via mikrofonen...det blir nästan alltid rätt. Med det sagt så finns det andra saker som stör mig med android och jag kommer köpa en iPhone 5S snart.

Jag har inte lyckas ringa ett enda nummer med röstuppringning på mina Androids. Android är en jättekul leksak, men det är inte konsumentvänligt och jag föredrar min Sony P1i framför min Android-lur när det gäller att göra ganska mycket.

En ajFån är ingen bra telefon, så är det en bra telefon du söker så är det inget för dig.... Däremot är det ju en bra device....

Klockan 2 i natt så släpptes 5s och 5c i Australien. Nu här på morgonen verkar som guldvarianten och den gula är mest poppis. Båda två slutsålda medan de andra finns för leverans omedelbart.

Idag skrev Astrill på Tvitter att deras VPN inte funkar än med iOS7.
Måste hålla koll på om Apple/Astrill fixar detta.
VPN är en förutsättning för mig då det händer att jag reser till Kina samt att jag använder mig av Pandora för att lyssna på musik.
Någon annan som använder VPN på äppeltelefonen?

Någon annan som använder VPN på äppeltelefonen?

Jag använder VPN Express, funkar väldigt bra och man betalar per MB och inte på abb vilket är bra när man använder det så sällan som jag gör. Servrar i UK och US att välja mellan. Har inte uppdaterat till iOS7 än dock.

Toppen