Senaste nytt

Planering av BC.se träff i Barcelona lördag 9:e november. Perfekt för Mileage run!

Skippar nog denna, ni får ha så trevligt.

I vår kan vi väl köra typ Dublin så kan jag hänga på för dit går det ju att flyga billigt som bara den oftast.

Dessutom finns det Radisson där :)

Last edited:
Jag avstår BCN-träff. Håller mig till min ursprungliga plan och biljett till Malaga för ett bra pris per poäng. Bokar jag om till hem från BCN och flyger dit upp går den kalkylen åt skogen. Även om det hade varit kul! :cool:

Så, höj glasen och skåla 476 miles åt sydväst någon gång under kvällen. Jag skickar en stor skål tillbaka!

Två tummar upp i vilket fall för telelinas initiativ och så utgår jag från att mry tar tag i DUB! :)

Jag avstår BCN-träff. Håller mig till min ursprungliga plan och biljett till Malaga för ett bra pris per poäng. Bokar jag om till hem från BCN och flyger dit upp går den kalkylen åt skogen. Även om det hade varit kul! :cool:

Så, höj glasen och skåla 476 miles åt sydväst någon gång under kvällen. Jag skickar en stor skål tillbaka!

Två tummar upp i vilket fall för telelinas initiativ och så utgår jag från att mry tar tag i DUB! :)

Huvudsaken är att det ger många miles, men man kan ju alltid ta en "omväg" till Dublin eller Prag som Dr. Miles föreslog. Flood hoppas du får det trevligt i Malaga. Kan rekommendera El Pimpi (mysig miljö), La Casa del Piyayo (bra skaldjur & klassiska tapas), Vino Mio (asiatiskt/internationellt), eller Lechuga (annorlunda tapas), avsluta med en kaffe eller drink på Cafe Negro.

Den här tråden är ett bevis på att det ska vara en trevlig tjej som måste ta initiativet av Mileage run istället för en medelålders gubbe för att bli en lyckad grupp Mileage run/träff på bortamatch. :)

Den här tråden är ett bevis på att det ska vara en trevlig tjej som måste ta initiativet av Mileage run istället för en medelålders gubbe för att bli en lyckad grupp Mileage run/träff på bortamatch. :)

Dr. Miles jag tackar ödmjukast för denna vänliga kommentar. Jag är helt säker på att när du kör ett milage run i grupp kommer folk att stå i kö för att få följa med på dina spännande routings. ;)

Gällande W och rum för de som inte bott där. Det är bra att veta när man delar rum att det inte finns några riktiga väggar till toalett och dusch utan bara frostat glas. För de som har lite "toaskräck" eller för de som låtsas gå på toaletten men sitter där med Ipaden och spelar Candy Crush för att undkomma frun/barn så går det inte på detta hotell.

Jag försöker för övrigt att få till att jag kan hänga på den helgen men det verkar inte vara det lättaste i min tidsplanering.

Toppen