Senaste nytt

[Fare gone: Business Class] Bangkok-Hanoi (via Doha) T/R, Qatar Airways, 2.900 SEK

Nu har jag tillbringat hela kvällen inbakad i Expertflyer och qatarairways.com. Jag har sökt som en galning med utgångspunkt från både HAN och BKK. Ingenting får jag upp. Inget av priserna andra har hittat. Ingen bokningsklass I, bara C, J och D.

Vad gör jag för fel? Är det någon annan som har hittat något i oktober eller i början av november 2013?

Så då kan man åka till DOH och vara där för att sedan enbart vända i HAN. Vore super eftersom jag inte är jätteförtjust i HAN. Mina luftrör klarar max 2 dagar där.
Ingen stopover är tillåten. Du kan dock klämma in upp till 24 timmars transit i Doha i båda riktningar.
SO.STOPOVERS
NO STOPOVERS PERMITTED.​

Nu har jag tillbringat hela kvällen inbakad i Expertflyer och qatarairways.com. Jag har sökt som en galning med utgångspunkt från både HAN och BKK. Ingenting får jag upp. Inget av priserna andra har hittat. Ingen bokningsklass I, bara C, J och D.

Vad gör jag för fel? Är det någon annan som har hittat något i oktober eller i början av november 2013?
Mitt råd är prova att ha 5 dagar (eller mer) i Hanoi och inte 2 dagar, det blir lättare att hitta rätta priser.
För din information, jag kunde hitta lediga flighter i oktober.

Jag kan också bekräfta att prisökning fungerar både på svenska och på thailändska webbsidor.
Priset som visas är Totalt: 14,355.00 THB och inte i Svenska kronor i båda fallen.

Jag hittade i början av oktober för 2950 kr! BKK - DOH - HAN - DOH - BKK. Visserligen inga TP, men skitsamma, jag ska tömma Qatars Champagne-förråd.

Tack för hjälpen till Dr. Miles, Doc, Friskytten och Agehall! (Jag kan inte tagga folk...)

Du måste använda multi-city sökning.
Tror dock att det börjat sina datum rejält nu men skadar ju inte att pröva..

Tack! Ska kolla lite vad som kan finnas. 3 minimum stay i HAN såg jag också. Återkommer om jag hittar något!

EDIT: Om någon hittar några datum skrik till! Mellan vilka datum är avresa tillåtet?

Last edited:
Toppen