Senaste nytt

EuroBonus 2 introduceras inom kort med Diamond status

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då hoppas vi på något roligare nästa år. Lämnar nu EB till förmån för M&M. Senator borde vara klart tills nästa födelsedag.

M&m är väl kalenderår? Grejar du SEN innan årsskiftet? Är du någonsin på marken? ;)

Jag går över helhjärtat 1/1 även om det känns för taskigt att lämna sas. Jag reser för lite för både sen och ebg.

ARN-FRA-DXB-FRA-ARN x 4 = 64k + MBA-ZRH-ARN x 3 = 44k allt i C så borde inte vara några problem. Om jag räknat rätt dvs.

Last edited:
Jag går över helhjärtat 1/1 även om det känns för taskigt att lämna sas. Jag reser för lite för både sen och ebg.

Jag kommer att behålla EBG mest för korten och att jag känner en viss lojalitet med bolaget. Jag hoppas – som ni förstår av mina tidigare inlägg i denna tråd – att de gör EBD mödan värt och att de inte bara gör det förutsägbara och mediokra. Det bästa är att många förmåner inte behöver kosta mycket i relation till den extra intjäning som SK kan få om man starkt premierar resande på egen metall. Vad är viktigt för hemmamarknaden, hur skapas ytterliggare lojalitet och hur kan man locka tillbaks kunder från konkurrerande program t.ex. M&M?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen