Senaste nytt

Planering: Julbord 2013 bokat på Grand Hôtel Stockholm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har just upptäckt ett jättestort problem med julbordet...ORUP står för underhållningen!!! Och det är faktiskt problem...vet inte om jag står ut med nåt sånt :confused:

Cyklade förbi på vägen till jobbet för ca en halvtimme sen. Stora affischer förkunnade Julbord på Grand Hotel med show (!) av Orup. Fick rysningar och kunde faktiskt ha cyklat omkull i rena förskräckelsen ;)

Ojdå - det låter ju inte alls bra. Vi får hoppas att vi kan påverka dem att INTE göra något så dumt på vår kväll.

Då får agehall dra av några gamla Orup-dängor.

Jag sjunger hellre än bra och det blir inte bättre om man sjunger Orup-dängor. Jag avstår gärna...

Edit: Dessutom vore det ju könsdiskriminerande eftersom jag då skulle skrämma bort kvinnliga besökare! Så kan vi inte ha det...

Jag sjunger hellre än bra och det blir inte bättre om man sjunger Orup-dängor. Jag avstår gärna...

Edit: Dessutom vore det ju könsdiskriminerande eftersom jag då skulle skrämma bort kvinnliga besökare! Så kan vi inte ha det...

Men om vi ger dig ett "C" så du kommer in rätt i "Jul, jul, strålande jul" - tar du den då?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen