Senator
Moderator
Jag känner möjligen en liten oro över att "bara" 24 platser är bokade (såvitt jag vet).
Om alla, som bokat rum resp. talat om att ta med sin fru, kommer så hamnar vi på
cirka 35 pax - detta innan inbjudan gått ut.
Ska då gå troll i detta......
Tyvärr vet jag vad jag gör, sedan 7 månader tillbaka i tiden - Vinterkonferens i Sundsvall
Är det fortfarande 24 platser vi pratar om? Med tanke på senaste eventet tror jag att det blir väldigt ont om platser.
Är också grymt orolig för den knappa platstillgången!
Jag har en känsla av att vi får tänka om här... Det känns inte riktigt som att ett julbord med 24 platser är helt rätt. Det saknas en nolla sist i det antalet...
Hör ni....
Jag vet inte detta med 100%, men jag tar en gissning. Det här är bara min högst personliga reflektion, och jag har inte alls talat med Herr Björnström om detta. När vår vän Björnström bokade detta har han också säkert fått betala något, samt att han "bara" i sitt namn kan boka 24 platser. Herr Björnström har också tidigare påpekat att han skulle uppskatta om det fanns andra medfinansiärer som kan ligga ute med lite deg medan eventen tar form.
Så det finns väl ingenting som stoppar någon av er oroliga medlemmar att räcka upp handen vid att a) kontakta Grand och boka med DITT kreditkort 24 personer samma datum och b) meddela Björnström att ni har gjort detta.
Antalet events och annat som just nu planeras är rätt många, så frivilliga målvakter för ovan uppskattas kanske, inte vet jag. Så ta gärna möjligheten i akt att hjälpa så ni kan sova bättre på nätterna.
Personligen har jag avnjutit två julbord på Grand och tycker som allt annat på Grand att det är övertjatat och dålig "value for money".