Senaste nytt

Vad jobbar ni med? (Presentation av medlemmar)

Kul sida! Tittat runt lite här och det verkar vara schysst stämning och många bra tips!

Själv heter jag Klas, 27år och bor i Stavanger sedan ungefär ett år. Jobbar som ingenjör inom oljeserviceindustrin. Varit intresserad av flygplan/flygning sedan jag var liten (kan vara för att far min jobbar på Arlanda). Som ingenjör är det både den tekniska biten som intresserar mig, men också känslan av att stänga dörren på en plats i världen och öppna den på (nästan) vilken annan plats som helst.

Reser en del inom Norge och till UK med jobbet, men de flesta flygningarna sker i privat regi. Besöker gamla hemstaden Sthlm rätt så ofta, vilket har blivit mycket smidigt sen SAS började flyga direkt SVG-ARN i November förra året, även om man ibland får åka SAAB. Några europaweekends/år brukar det också bli, och någon alpresa (se avatar). Någon längre tripp händer också att man tar sig tid till.

Välkommen @Kalas!

51-årig kirurg från Umeå.