Senaste nytt

BA 787 Livetråd - följ allt när det händer...

Han har visst blivit risig och blir sängliggande. Blev rätt sent för mig, kommer bli en utmaning på tåget till Cardiff!
IC Park Lane är riktigt bra, positivt överraskad.

Uppskattar om någon/några kan agera journalister idag om inte Jacob är med. Ta bilder, gör någon intervju, spara ner fakta och namn på dom ni talar med. Skicka till mig för publicering i veckan. Belöning utlovas! :)

Liken börjar vakna. Frukost i Exec Lounge på Hilton LHR T5. Nu undrar vi bara vart Jacob tog vägen...

Han har visst blivit risig och blir sängliggande. Blev rätt sent för mig, kommer bli en utmaning på tåget till Cardiff!
IC Park Lane är riktigt bra, positivt överraskad.
Allt är lugnt med mig. Men första heltidsveckan på BusinessClass.se blev väldigt lång och avslutades med en inte mindre intensiv fredag med intervjuer m.m. som till slut tog ut sin rätt. Så står över dagens besök till Cardiff för en lugn morgon och lite kraftsamling inför kvällen och morgondagen.

@agehall, är tyvärr bara Hilton Silver så får nöja mig med frukost i den vanliga restaurangen... Det var dessutom blackout i datasystemet när jag checkade in, så de kunde inte ens se att det var mindre än tre veckor sedan jag bodde här sedan. Typiskt! Ingen uppgradering.

Toppen